Warning: Invalid argument supplied for foreach() TrhUverov.sk | Som finančný poradca
Tieto stránky využívajú cookies na ukladanie informácií vo vašom počítači. Používaním stránok s tým vyjadrujete súhlas. Ďalšie informácie

Som finančný poradca

Ste finančný poradca alebo finančný agent?

Chcete zvýšiť počet nových kontaktov a uzavretých zmlúv? Funguje to veľmi jednoducho:

zaregistrujete sa na TrhUverov.sk ako poradca
dostávate žiadosti o úver od našich žiadateľov
pripravujete ponuky
komunikujete so žiadateľmi online cez náš web
žiadatelia oceňujú Váš prístup a prácu
žiadatelia si vyberajú Vaše ponuky
tešíte sa z dobre vykonanej práce

Časté otázky a odpovede

 Aké podmienky musím splniť, aby som sa mohol zaregistrovať ako poradca?
Jedinou podmienkou je byť aktívny v Registri finančných agentov a finančných sprostredkovateľov NBS.
 Už patrím pod finančnú inštitúciu alebo maklérsku spoločnosť, môžem sa zaregistrovať?
ÁNO, môžete. Zaregistrovať sa a byť aktívny môže každý finančný agent alebo poradca, ktorý je aktívny v Registri finančných agentov a finančných sprostredkovateľov NBS.
 Platí sa za prístup k žiadostiam?
NIE. Za prístup k žiadostiam sa neplatí, neplatia sa ani žiadne mesačné a aktivačné poplatky. Platí sa len vopred dohodnutý poplatok pri uzavretom kontrakte. Pri každej žiadosti je uvedený poplatok, ktorý je poradca povinný zaplatiť, v prípade, že uzavrie so žiadateľom zmluvu.
 Na základe čoho sa prideľujú žiadosti?
Žiadosti klientov sa poradcom prideľujú na základe lokality v ktorej sa nachádza žiadateľ, na základe hodnotení poradcu a na základe uzavretých kontraktov poradcu.
 Zaregistroval som sa ako poradca, ale zatiaľ žiadne žiadosti nevidím.
Poradca vidí len žiadosti, ktoré mu boli pridelené. Ak aktuálne nevidíte žiadosti, tak Vám zatiaľ žiadna žiadosť nebola pridelená.
 Koľko poradcov dostane možnosť vypracovať ponuku žiadateľovi?
Ponuku žiadateľovi môžu vypracovať maximálne traja poradcovia.
 Ako budem vedieť, že mi bola pridelená nová žiadosť?
Po každom pridelení žiadosti informujeme poradcu na email + mu zašleme aj SMS. Všetky svoje pridelené žiadosti vidí poradca po prihlásení sa v svojom účte.
 Ako rýchlo musím pridať svoju ponuku, ak mi bola pridelená žiadosť?
Chceme našim žiadateľom poskytnúť ponuky čo najskôr. Poradca musí pridať svoju ponuku najneskôr do 48 hodín od akceptácie žiadosti. Ak poradca svoju ponuku do 48 hodín pridať nestihne, tak jeho pridelenie expiruje a k danej žiadosti už nebude mať prístup.
 Bola mi pridelená žiadosť, ale aktuálne nemám možnosť vypracovať ponuku alebo o žiadosť nemám záujem?
Poradca vie každú žiadosť prijať alebo odmietnuť. Urobiť tak môže v informačnom emaily, ktorý mu prišiel alebo v po prihlásení v detaile pridelenej žiadosti. Ak poradca od pridelenia do 24 hodín žiadosť nepríjme, tak sa automatický označí ako že ju odmietol.